Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2021

Η συνέντευξη μου στις Greek Women Bloggers

Η συνέντευξη που  παραχώρησα στις Greek Women Bloggers

Η συνέντευξη μου στις Greek Women Bloggers

Πες μας λίγα λόγια για σένα; (εργασία,σπουδές, χόμπι, οικογένεια)

Γεννήθηκα στο Ανόβερο τις Γερμανίας από γονείς Έλληνες μετανάστες.Ήρθα σε πολύ μικρή ηλικία στην Ελλάδα και δεν θυμάμαι κάτι από εκεί.

Μεγάλωσα στο όμορφο νησί της Κέρκυρας οπού παραμένω σε όλη την ζωή μου μέχρι τώρα. Τελείωσα λογιστικά ποτέ όμως δεν ασχολήθηκα με αυτό.

 Είμαι παντρεμένη και έχω μεγαλώσει τέσσερα παιδιά. Αγαπώ πολύ τις κατασκευές, το διάβασμα,την ζωγραφική,  και την κηπουρική με την οποία ασχολούμαι τα τελευταία 15 χρόνια.

Η συνέντευξη μου στις Greek Women Bloggers

Πως και γιατί ξεκίνησες το blogging;

Ξεκίνησα κυρίως να γράφω τις παρατηρήσεις μου για τα φυτά για να μπορούν εύκολα να βρίσκουν πληροφορίες μια ομάδα φίλων.

 Ξαφνικά είδα ότι υπάρχει πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον από πάρα πολύ κόσμο και παράλληλα ξεκίνησα και το κανάλι YouTube για τις λεπτομέρειες. Σιγά σιγά όλο αυτό εξελίχθηκε με πολύ κόσμο να παρακολουθεί βίντεο και αναρτήσεις με λεπτομέρειες στο μπλοκ η και το αντίθετο.

Η συνέντευξη μου στις Greek Women Bloggers

Με τι θέματα ασχολείσαι στο μπλοκ;

Το μπλοκ είναι αφιερωμένο στην ερασιτεχνική καλλιέργεια λαχανικών,φρούτων και λουλουδιών. 

Απευθύνομαι σε όποιον θέλει να μάθει να καλλιεργεί δικά του φυτά χωρίς να έχει απολύτως καμιά γνώση με το αντικείμενο.

 Σε αρχάριους αλλα και παλαιότερους καλλιεργητές, σε κήπο η μπαλκόνι.

Η συνέντευξη μου στις Greek Women Bloggers

Τι έχεις κερδίσει από το blogging;

Γνώρισα παρά πολύ κόσμο μέσα από ερωτήσεις που μου γίνονται και προσπαθώ να βοηθήσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον καθένα χωριστά. 

Έτσι δημιουργείται μια προσωπική επαφή με τον αναγνώστη. Μου αρέσει να δημιουργώ φιλικές σχέσεις με τους ανθρώπους που έχουμε κοινά ενδιαφέροντα. 

Ποιος είναι ο στόχος σου για το blog σου σε ένα χρόνο από τώρα;

Έχω ήδη  βελτιώσει την εικόνα του κατά πολύ και  συνεχίζω να το βελτιώνω. 

Έχω στόχο να φτάσει σε ένα επίπεδο που ο οποιοσδήποτε θα μπορεί να ξεκινήσει η να βελτιώσει τις γνώσεις στου και να μπορεί να καλλιεργεί τον δικό του λαχανόκηπο ακόμα και σε ένα μπαλκόνι, έχοντας κάποιον να ρωτήσει και να λυθούν οι απορίες του. 

Έχεις πέσει θύμα λογοκλοπής;Πως το αντιμετώπισες;

Όπως όλοι έτσι και εγώ αρκετές φορές έχω έρθει στην δύσκολη θέση να ζητήσω από κάποιον να κατεβάσει όχι μόνο κείμενο αλλα και φωτογραφίες που προσπαθώ μέσα στο blog να ανεβάζω δικές μου φωτογραφίες όσο το δυνατόν περισσότερο.

Τι το ξεχωριστό έχει να προσφέρει το blog σου στους αναγνώστες σε σχέση με αλλα blogs παρόμοιας θεματολογίας;

Όλες οι εργασίες γίνονται σε ένα μικρο κήπο με παρτέρια η γλάστρες διαμορφωμένο έτσι ώστε να έχει ο αναγνώστης την ευκαιρία να πάρει ιδέες πως να διαμορφώσει τον δικό του χώρο.

 Έχει πολύ αναλυτικές οδηγίες που συμπληρώνουν  βίντεο βήμα βήμα. Εικόνες και πάρα πολλές συνοπτικές κάρτες  καλλιέργειας. Προσπαθώ να απαντώ όσο πιο γρήγορα μπορώ στις ερωτήσεις και απορίες.

Η συνέντευξη μου στις Greek Women Bloggers

Κάτι άλλο που θέλεις να συμπληρώσεις πριν κλείσουμε;

Θεωρώ ότι όλοι μας είτε ζούμε στην εξοχή είτε σε ένα μπαλκόνι πρέπει να καλλιεργούμε τα δικά μας φρέσκα λαχανικά η έστω μέρος από αυτά. 

Η κηπουρική είναι μια πολύ ευεργετική απασχόληση βοηθάει πολύ τον ψυχικό κόσμο του ανθρώπου να διατηρηθεί σε μια ισορροπία.

 Η φύση είναι το περιβάλλον μέσα στο οποίο ο άνθρωπος γεννήθηκε και η επαφή μαζί της διατηρεί ισορροπίες.

Νεκταρία Βλασση

blogger - youtuber

 ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ ΕΔΩ 
ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΕΔΩ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείς να αφήσεις το σχόλιο η τις ερωτήσεις σου ΕΔΩ

Καλλιεργώ κήπο αρωματικών

Πως αποθηκεύουμε τα αυγά μας και πόσες μέρες διατηρούνται εντός η εκτός ψυγείου

Τα φρέσκα αυγά από τις κότες μας, διαφέρουν  κατά πολύ από τα αυγά του εμπορίου σε πολλά σημεία. Το βαθύ πορτοκαλί του κρόκου και οι διάφορε...

Μάθε πως...