Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2021

Κρεμμυδάκι χλωρό η σπορά του

 Πολλοί από εσάς με ρωτάτε τι μπορούμε να σπείρουμε

στην μέση του χειμώνα,

και σίγουρα είναι δύσκολο να σκεφτείς

τι θα μπορούσε να επιβιώσει μέσα στην λάσπη,

το κρύο και σε κάποιες περιοχές το χιόνι.


Σίγουρα εκεί έξω όχι, κανένας σπόρος δεν φυτρώνει

σε άσχημο περιβάλλον.

Μπορούμε όμως να καλλιεργήσουμε  λαχανικά

ένα μήνα νωρίτερα μέσα στο σπίτι και να έχουμε

έτοιμα φυτά να βγουν στον κήπο μας την άνοιξη που

θα τον αξιοποιήσουμε όπως του αξίζει.


Το κρεμμυδάκι είναι αυτό που θα δώσει άρωμα

στις σαλάτες και τα φαγητά μας και δεν πρέπει να λείπει

από κανένα κήπο με λαχανικά

Μπορούμε να το αποκτήσουμε από σπόρο

που με ένα φακελάκι θα κάνουμε άπειρα φυτά

και πολλές σπορές.


Ο σπόρος του κρεμμυδιού είναι εύκολο να φυτρώσει

μέσα σε δοχεία με σταθερά υγρό καλής ποιότητας χώμα. 

Φυτρώνει σε 5-6 ημέρες σε θερμοκρασία 

από 8 έως 30 βαθμούς Κελσίου.

Αν το κρατήσετε σε αυτές τις θερμοκρασίες

τότε δεν έχετε πρόβλημα να το σπείρετε  κάθε εποχή.

Κατά την διάρκεια του χειμώνα το σπέρνω

μέσα στο σπίτι και το κρατάω

μέσα στο οικιακό μου θερμοκήπιο μέχρι ο καιρός

να μου επιτρέψει να το μεταφυτέψω στο χώμα του κήπου,

η σε κάποια γλάστρα.

Εγώ χρησιμοποιώ για την σπορά του όπως θα δείτε

στο πιο κάτω βίντεο μικρά παλετάκια κοκοφοίνικα

που με διευκολύνουν πολύ στην μεταφύτευση μετά.


Πολλή ωραία ιδέα είναι να σπείρουν μερικά κρεμμυδάκια

σε μια γλάστρα κοντά  στο παράθυρο της κουζίνας σας.

Παρακολουθήστε το βίντεο

και μιας και ήδη έχω σπείρει εγώ το δικό μου

θα βλέπετε την εξέλιξη του με εικόνες

μέσα στο instagram  που σας περιμένω 

καλή επιτυχία!

VIDEO

Νεκταρία Βλασση 
blogger - youtuber 
ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ ΕΔΩ
ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΕΔΩ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείς να αφήσεις το σχόλιο η τις ερωτήσεις σου ΕΔΩ

Καλλιεργώ κήπο αρωματικών

Πως αποθηκεύουμε τα αυγά μας και πόσες μέρες διατηρούνται εντός η εκτός ψυγείου

Τα φρέσκα αυγά από τις κότες μας, διαφέρουν  κατά πολύ από τα αυγά του εμπορίου σε πολλά σημεία. Το βαθύ πορτοκαλί του κρόκου και οι διάφορε...

Μάθε πως...