Δευτέρα, 6 Μαρτίου 2017

Μαρτιος








Ο Μάρτιος είναι ίσως  πιο πολυάσχολος μήνας στον κήπο. Εκτός από τις σπορές έχει αρκετή δουλειά για ποιον καλλιεργεί λαχανικά αλλά και λουλούδια  όπως εγώ.





Στο  κανάλι αυτήν την περίοδο ανεβαίνουν πολύ συχνά βίντεο με διάφορες εργασίες στον κήπο.







Φέτος χάρη στο φως βλάστησης έχω πληθώρα φυτών , που περιμένουν υπομονετικά να φυτευτούν μέσα στο θερμοκήπιο μου.





Έτσι ξεκίνησα αρκετά νωρίς προετοιμάζοντας τα παρτέρια και τις γλάστρες μου για να τα έχω έτυμα.




Απομάκρυνα αγριόχορτα σκάλισα και συμπλήρωσα το ήδη υπάρχον χώμα με καλά χωνεμένη κοπριά η κομποστ.




Καθώς τα ζουμπούλια μου κάνουν την εμφάνιση τους το ένα μετά το άλλο, και περιμένω με αγωνία τις τουλίπες μου,







μεταφέρω φυτά που έχουν μεγαλώσει στο
φως βλάστησης στο θερμοκήπιο που τώρα είναι ανοιχτό τις περισσότερες ώρες την ημέρα και κλείνει μόνο τις βραδινές ώρες.


Οι νταλιες μπήκαν στις γλάστρες τους και τα ηλιοτρόπια ξεπροβάλουν αργά και σταθερά το ένα μετά το άλλο





Είναι καιρός τα φυτά που τον άλλο μήνα θα μπουν στο χώμα να εγκλιματιστούν στο εξωτερικό περιβάλλον και στο ελαφρύ αεράκι που θα τα αναγκάσει να δυναμώσουν το κορμό τους για να σταθούν.




Μίνι θερμοκήπια έχουν ήδη φυτευτεί και τα λαχανικά εποχής (σέσκουλα,  σινάπια, παντζάρια ) είναι καλυμμένα με τούλι για προστασία από τα πουλιά και τα έντομα.

 





Τα μαρούλια θεριεύουν κάθε μέρα και σπέρνονται και φυτεύονται διαδοχικά καινούρια.
Ο αρακάς έχει κάνει την εμφάνιση του επιτέλους και τα κουκιά δυναμώνουν και βγάζουν τα πρώτα άνθη.





Ροκά και κάρδαμο προσθέτουν στις σαλάτες μας την πικάντικη γεύση τους, και τα αρωματικά φυτά βρίσκονται στην θέση τους την κατάλληλη εποχή.
Η  Άνοιξη είναι μια εποχή που κήπος ζωντανεύει με γοργούς ρυθμούς και αρχίζει και πάλι να μας προσφέρει τροφή και ηρεμία. Όποιος διαθέτει αυτήν την εποχή φυτά έστω και σε γλάστρα σίγουρα τον κάνουν να χαμογελά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΔΩ ΣΧΟΛΙΆΖΕΙΣ